جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آدرس و تماس

تهران – خیابان مطهری – بعد از تقاطع شریعتی – پلاک 3 – واحد 1
021-88427095
021-88424921
021-88408042
021-88399704
021-88397055

 

 

اقامت دبی

اقامت دبی با ثبت شرکت از نارین سفر

آیا به دنبال اخذ اقامت دبی تضمینی هستید؟ آیا در اندیشه ی ثبت شرکت در دبی هستید؟. ما می توانیم در نخستین گام برای شما اقامت دو ساله دبی بگیریم. بنابراین اگر در اندیشه ی اقامت دبی تضمینی هستید با ما همراه باشید. چرا که به صورت متنی و ویدیویی در خصوص شرایط اقامت امارات توضیحات کاملی را به شما ارائه دادیم. در واقع اگر قصد شما برای اخذ اقامت دبی جدی است. به راحتی می توانید با مشاورین رایگان ما تماس بگیرید. یا ویدیو های منتشر شده در این خصوص را با دقت مشاهده کنید. از آنجایی که امارات متحده عربی به عنوان یکی از کشور های با اقتصاد شکوفا و ممتاز شناخته می شود. به همین منظور شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد اصلی فعالان اقتصادی به حساب می آید.

اقتصاد پایدار و همچنین بالا بودن کیفیت زندگی در این منطقه سبب شده تا تاجران در این شهر امارات اقدام به سرمایه گذاری کنند. البته صرفا ایرانیان نیستند که در دبی سرمایه گذاری می کنند. در حال حاضر شرایط ثبت شرکت در دبی بسیار مساعد و عالی است. این موضوع باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی از جمله ایرانیان در این کشور سرمایه گذاری کنند. خصوصا برای ما ایرانیان که قصد داریم ظرف چند سال رشد بالایی داشته باشیم. از این فرصت می توانیم به نحو احسن استفاده کنیم. بنابراین اگر قصد دارید از شرایط اقامت 2 ساله دبی بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی در خصوص کار در دبی تضمینی در اختیار شما قرار دهیم.

گرفتن اقامت دبی تضمینی به چه صورت است؟

دریافت اقامت امارات هم مانند ویزای تضمینی فرانسه مراحل سختی ندارد. شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که  اقامت دبی تضمینی به سادگی انجام می شود؟ یا نیاز به گذراندن مراحل سخت دارد. به طور کلی ما اقامت دو ساله دبی را از راه ثبت شرکت در دبی برای شما خواهیم گرفت. در واقع اقامت دبی تضمینی به این دلیل با این عنوان انجام می شود که شما حتما در دبی ثبت شرکت انجام دهید. بنابراین این شرایط اقامت دبی برای ایرانیان یک فرصت استثنایی است که در شهر دبی بتوانند سرمایه گذاری کنند. البته ما سه نوع ثبت شرکت در دبی داریم که برای اخذ اقامت دبی تضمینی نیاز است. که هر یک از آن ها عبارت است از:

  • ثبت شرکت خدماتی یا Service.
  • ثبت شرکت تجاری LLC.
  • شرکت های خدماتی تجاری یا LLC Service.
  • ثبت شرکت تجارت عامه یا General Trading.

ثبت شرکت خدماتی برای اقامت دبی تضمینی (2ساله)

اقامت دو ساله دبی یا اخذ ویزای دبی تضمینی نیازمند ثبت شرکت است. در واقع این تضمین برای شما است که به ویزای امارات دست پیدا کنید. اما همانطور که در متن های بالا خدمت شما عرض کردیم برای اقامت 2 ساله دبی باید حداقل یک نوع از شرکت های معرفی شده در دبی ثبت کنید. اولین نوع شرکتی که خدمت شما معرفی کردیم ثبت شرکت خدماتی در دبی است. در شرکت خدماتی یا Service نباید داد و ستد کالایی وجود داشته باشد. یعنی نمی توانید در این نوع ثبت شرکت هیچ نوع خرید یا فروشی انجام دهید. مانند تعمیرات موبایل، آژانس مسافرتی و یا حتی پیک موتوری و غیره. بنابراین برای اینکه ثبت شرکت ارزان در دبی را تجربه کنید باید نوع شرکت خود را خدماتی انتخاب نمایید.

اقامت دبی با ثبت شرکت

به طور کلی برای ثبت این شرکت Service یا خدماتی نیاز است که یک یا دو شریک داشته باشید. هر دو شریک به انضمام زیر مجموعه های آن می توانند با انجام این کار اقامت دبی بگیرند. در نظر داشته باشید که شرکت های خدماتی نیاز به وکیل اماراتی دارند که در تمام مراحل ثبت شرکت دبی نظارت داشته باشند. البته منظور از این نیست که این وکیل همیشه حضور فیزیکی داشته باشد. بلکه تنها به عنوان یک ناظر کار خود را انجام می دهد. در واقع حضور این وکیل برای این است که اگر در حین انجام کار با مشکلی مواجه شدید این وکیل به کار شما رسیدگی خواهد کرد.

ثبت شرکت تجاری LLC

نوع دوم شرکت برای اقامت دبی تضمینی یا اقامت دو ساله دبی تحت عنوان شرکت تجاری شناخته می شود. بعد از ثبت این نوع شرکت صاحب آن شغل می تواند یک دسته کالا را وارد، صادر یا خرید و فروش کند. حتی اگر در امارات فروشگاه هم داشته باشد می تواند از آن برای خرید و فروش در داخل خود امارات استفاده کند. یا اگر کالایی از امارات برای صادر و کالایی برای واردات داشته باشد به راحتی می تواند با ثبت شرکت تجاری به این فعالیت بپردازد. البته لازم به ذکر است که انجام این کار صرفا برای یک دسته از کالا قابل انجام است. به عنوان مثال صاحب آن شغل می تواند فقط بر روی لوازم خانگی یا مواد غذایی فعالیت داشته باشد. البته اگر دسته ی مواد غذایی را انتخاب کنید می توانید روی هر مواد غذایی فعالیت داشته باشید. یا اگر لوازم خانگی را برای خرید و فروش یا صادرات و واردات انتخاب کرده باشید. شامل تمام لوازم های خانگی خواهد شد.

نکته ی مهم و حائز اهمیت در اقامت 2 ساله دبی با ثبت شرکت تجاری این است که در این نوع ثبت شرکت نیاز به شریک تجاری است. این شریک می تواند از یک تا دو نفر متغیر باشد اما در این نوع ثبت شرکت دبی خبری از وکیل برای نظارت نیست. اما شرکتی هم مابین آن ها وجود دارد که به اصطلاح به آن خدماتی تجاری گفته شده و ادامه به توضیح آن می پردازیم.

ثبت شرکت خدماتی تجاری برای اقامت دو ساله دبی

نوع دیگری از شرکت وجود دارد که به آن LLC Service یا خدماتی تجاری می گویند. یعنی برای اقامت 2 ساله دبی یا اخذ ویزای دبی تضمینی این امکان برای شما وجود دارد که بین شرکت های معرفی شده LLC Service ثبت کنید. به طور کلی شرکت های خدماتی تجاری برای مشاغلی مفید است که علاوه بر ارائه ی خدمات می توانند کالایی هم به وجود بیاورند. به عنوان مثال تولید صنایع دستی است که در انتها بتواند آن را به فروش برساند. یا حتی خدمات طراحی سایت یا برنامه نویسی که آن به وسیله ی شرکت خدماتی تجاری تولید شده و در انتها آن سایت به مشتریان به فروش برسد. این نوع شرکت به طور کامل خدماتی یا تجاری نیست. بلکه چیزی مابین این هاست. مزیت ثبت شرکت خدماتی تجاری این است که دیگر نیازی به وکیل اماراتی ندارند. همچنین قیمت تعیین شده برای آن با قیمت شرکت تجاری تفاوتی نداشته و با آن هم قیمت است.

اقامت دبی 2 ساله

ثبت شرکت General Trading با اقامت دبی تضمینی

به طور کلی هزینه ثبت شرکت در دبی به انتخاب نوع شرکت بر می گردد. بنابراین کسانی که بر روی هزینه اقامت دبی حساب باز کردند می توانند نوع خدماتی را انتخاب نمایند. اما اگر اخذ اقامت دبی تضمینی بر اساس توانایی و نوع درخواست شما باشد. این موضوع کمی متفاوت است. چرا که هر یک از شرکت ها هزینه های مختلفی دارد. در این قسمت به ثبت شرکت General Trading می پردازیم. تجارت عامه یا General Trading دیگر خبری از دسته بندی یا محدودیت نیست. در این شرکت صاحب آن شغل می توانند صادرات، واردات، خرید و فروش را در هر شغلی انجام دهند. برای مثال علاوه بر انجام خدمات واردات یا صادرات لوازم خانگی می توانند در حوزه ی آرایشی و بهداشتی هم فعالیت داشته باشند. در واقع هیچ محدودیتی برای این نوع شرکت وجود ندارد. بنابراین در صورت ثبت شرکت در دبی از نوع General Trading علاوه بر اقامت دو ساله دبی می توانید به انجام تجارت بدون محدودیت بپردازید.

میانگین اجاره آپارتمان و هزینه اقامت دبی

یکی از مهم ترین مواردی که به منظور هزینه اقامت دبی باید در نظر بگیرید، استعلام اجاره آپارتمان در دبی است. قاعدتا اگر شما میانگین اجاره خانه در دبی و ابوظبی را بدانید، مطمئنا محاسبه ی هزینه ی پرداختی برای شما راحت تر است. اجاره خانه در دبی به شرح زیر است:

  • برای اجاره آپارتمان دو خوابه و یک خوابه در دبی باید هزینه هایی مابین 70,000 و 100,000 درهم در نظر بگیرید.
  • میانگین اجاره خانه در امارات در طول یکسال 30,000 و 50,000 درهم بوده که به منظور اجاره آپارتمان استودیو در نظر گرفته می شود.

میانگین اجاره سالانه آپارتمان در دبی 

اطلاع از اجاره سالانه آپارتمان در دبی قبل از اقامت دبی یک امر ضروری به حساب می آید. بنابراین اگر قصد اجاره ملک در دبی را داشته باشید. موارد زیر را بخاطر بسپارید. هر چند پیشنهاد می گردد جهت دریافت آخرین بروزرسانی اطلاعات را از کانتر مربوطه دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که این هزینه ها به صورت سالانه محاسبه شده است.

  • آپارتمان سه خواب: 105,000 درهم.
  • آپارتمان سه خواب مجلل: 190,000 درهم.
  • آپارتمان دو خواب معمولی: 79,000 درهم.
  • آپارتمان دو خواب مجلل: 140,000 درهم.
  • آپارتمان یک خواب مجلل: 96,670 درهم.
  • آپارتمان یک خواب معمولی: 56,200 درهم.

میانگین اجاره سالانه آپارتمان در ابوظبی

مطمئنا برای دانستن هزینه اقامت دبی نیازمند کسب اطلاعات از اجاره خانه در دبی هستید. چون مسکن و استعلام قیمت آن جز اولین و ضرورتی ترین اطلاعاتی است که هر فرد باید از آن اطلاع داشته باشد. با توجه به اینکه قیمت آپارتمان در دبی را به شما معرفی کردیم. بهتر است در خصوص استعلام قیمت مسکن در ابوظبی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم که به شرح زیر هستند. توجه داشته باشید که قیمت ها به صورت سالانه هستند.

  • آپارتمان سه خواب مجلل: 200,630 درهم.
  • آپارتمان سه خواب : 123,890 درهم.
  • آپارتمان دو خواب مجلل : 153,130 درهم.
  • آپارتمان دو خواب معمولی: 95,000 درهم.
  • آپارتمان یک خواب مجلل: 106,630 درهم.
  • آپارتمان یک خواب معمولی: 65,780 درهم.

قیمت اجاره خانه ویلایی در دبی

برخی از افراد هزینه اقامت دبی را با توجه به اسکان در خانه ویلایی لوکس در نظر می گیرند. البته این خانه ها با توجه به سال ساخت و همچنین تعداد اتاق و مکان هزینه های متفاوتی دارند. از طرفی با توجه به اینکه این ویلاها مبله نیستند بهتر است قبل از اجاره اقدام به تهیه ی لوازم منزل کنید. این هزینه ها به طور کلی به شرح زیر هستند: 

  1. حداقل هزینه اجاره ویلا در دبی: 193,180 درهم 
  2. ویلا 5 خواب: 298,640 درهم 
  3. قیمت ویلا ابوظبی: 16,180 درهم.
  4. ویلا 5 خواب در ابوظبی: 305,910 درهم.

هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

اخذ اقامت دبی تضمینی نیاز به ثبت شرکت است. بنابراین برای هر یک از شرکت هایی که قرار است به عنوان ثبت شرکت در دبی انجام دهید هزینه های متفاوتی دارد. کمترین پرداخت هزینه برای اقامت دبی تضمینی 170 میلیون تومان است. که تحت عنوان ثبت شرکت خدماتی شناخته می شود. یعنی کم ترین هزینه برای شرکت های خدماتی است. بنابراین اگر به دنبال کار در دبی تضمینی هستید به راحتی می توانید از این طریق اقدام کنید. در ادامه در مورد مدارک مورد نیاز اقامت 2 ساله دبی توضیح خواهیم داد که برای اقامت تضمینی دبی دقیقا به چه مدارکی نیاز دارید. لازم به ذکر است که حداقل هزینه ثبت شرکت در دبی 170 میلیون است. اما حتما برای پرداخت این هزینه باید یک شریک تجاری داشته باشید.

مدارک لازم برای اقامت دو ساله دبی

همانطور که مستحضر هستید اقامت 2 ساله دبی یا همان اقامت دبی تضمینی نیاز به ارائه مدارکی دارد. که به کمک آن می توانیم به این اقامت دبی دست پیدا کنیم. در نظر داشته باشید که حتما بعد از مطالعه ی مدارک با مشاورین ما ارتباط بگیرید. چرا که توضیحات تکمیلی را می توانید با مشاهده ی ویدیو یا ارتباط با مشاورین به دست بیاورید. به طور کلی مدارک لازم برای اقامت دو ساله دبی به شرح زیر است:

  • برای اقامت دبی تضمینی اولین مدرک شما در اختیار داشتن شناسنامه است.
  • در اختیار داشتن ویزای امارات که به وسیله ی نارین سفر اقدام می شود.
  • پاسپورت.
  • کارت ملی.
  • در اختیار داشتن عکس 4*3.
  • اسکن پاسپورت، شناسنامه و کارت ملی.

اقامت دبی از طریق ثبت شرکت

آیا ویزای تضمینی دبی فقط 2 ساله است؟

شما در هنگام اقدام اقامت دو ساله دبی خواهید گرفت. اما دلیل نمی شود که اقامت دبی تضمینی که از نارین سفر می گیرید صرفا 2 ساله باشد. مطمئنا با کار در دبی و اقامتی که گرفتید به راحتی می توانید در ادامه اقامت خود را تمدید کنید. این تمدید می توانید حتی 10 ساله باشد. به همین دلیل شرایط اقامت دبی برای ایرانیان بسیار عالی و فوق العاده است. در متن های بالا مدارک لازم برای اقامت دو ساله دبی را به شما توضیح دادیم. متوجه شدیم که شما با حداقل مدارک می توانید این اقامت را دریافت نمایید.

برای اقامت تضمینی دبی حتما نیاز به ثبت شرکت داریم؟

به طور کلی حتما برای اقامت دبی تضمینی نیاز به ثبت شرکت در دبی دارید. اما ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که آیا بعد از ثبت شرکت دبی باید در آن فعالیت داشته باشیم؟ این سوال بسیاری از افراد است. خبر خوب این است که شما می توانید بعد از دریافت این اقامت خیلی راحت به کشور خود بازگردید. اما حداقل هر 6 ماه به این کشور سفر کنید. این بدین معنی نیست که شرکتی که ثبت کردید صوری یا بی اعتبار است. اتفاقا برعکس، تمام مراحل به صورت کاملا قانونی انجام می شود. یعنی اگر قصد فعالیت داشته باشید به راحتی می توانید بعد از اتمام کار های اولیه،  در شرکت ثبت شده کار خود را آغاز کنید. اما اگر تمایلی هم به انجام این کار نداشته باشید این راه برای شما باز است که اقدامی هم انجام ندهید. اما همانطور که خدمت شما عرض کردیم باید هر 6 ماه به دبی ورود داشته باشید.

از آنجایی که شرایط اقامت دبی برای ایرانیان به این سادگی فراهم شده و بسیاری از افراد تمایل به انجام این کار دارند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم که کسب و کار خود را در سطح بین المللی گسترش دهید چرا که این یک فرصت استثنایی برای شما است که از این راه کسب درآمد ویژه داشته باشید.

مشغول به کار با اقامت دبی تضمینی

مطمئنا بعد از اخذ اقامت دبی تضمینی مشغول به کار خواهید شد. این خبر خوبی برای کسانی است که قصد دارند در سطح بین المللی به رقابت بپردازند. به طوری که حتی نیاز نیست از قبل در ایران شرکت داشته باشند. یعنی شما می توانید برای ثبت شرکت در دبی نیاز نیست که حتما از قبل رزومه یا شرکتی داشته باشید. با سرمایه گذاری و همچنین اقدام شما به این ویزا دست پیدا می کنید. بنابراین شرایط اقامت دبی برای ایرانیان بسیار عالی و فوق العاده است. مدارکی هم که قصد ارائه ی آن را دارید حداقل مدارکی است که از شما دریافت می شود. بنابراین شرایط کار در دبی برای شما مهیا و آماده است. تنها اقدام برای انجام آن است که برای شما امکان پذیر خواهد شد.

اقامت دبی با قابلیت تمدید

اقامت دبی تضمینی

برای اینکه اقامت دبی تضمینی پیشنهاد می گردد که از روش اقامت دو ساله دبی استفاده کنید. شما به کمک این روش می توانید با کمترین هزینه در دبی اقامت خود را دریافت کنید. حتما نباید کل مبلغ را شما پرداخت کنید. با پرداخت نفر دوم به عنوان مدیرعامل شرکت می توانید از هزینه ی نهایی خود بکاهید. نفر دوم یا سوم می تواند از اقوام، دوست یا هر کس دیگری باشید. این ویزا برای افرادی که قصد زندگی دارند به راحتی می توانند از این روش اقامت تضمینی دبی بگیرند. یا به عنوان مثال با استفاده از این روش به دنبال ایجاد شغل و… هستند. بنابراین با استفاده از این روش نیاز نیست که حتما برای هر بار ورود و خروج ویزا دریافت کنند. به راحتی با مقرون به صرفه ترین هزینه می توانند از این روش برای ورود و خروج در دبی استفاده کنند.

سخن پایانی

اقامت دبی تضمینی به وسیله ی آژانس نارین سفر انجام خواهد شد. همچنین مراحل به صورت کاملا قانونی انجام می شود. شما بعد از اینکه اقامت دو ساله دبی را دریافت کردید. به راحتی می توانید فعالیت خود را آغاز کنید. حتی بعد از رسیدن به اقامت 2 ساله دبی نیازی به حضور دائم در امارات نیست. فقط باید هر 6 ماه یک ورود به دبی داشته باشید. پیشنهاد می گردد که با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.